måndag 16 februari 2015

Mys med ledighet.....


 Tulpaner med löken kvar är så vackert tycker jag
Dessa köpte jag styckvis i butiken Granit i Victoriapassagen


Tjoohhooo äntligen har jag zinkburken från Granit i min ägo igen.
Hade en för ett par år sedan som tyvärr gick sönder.
Har velat ha en ny så länge men varje gång jag varit i butik har den varit slut.
Förstår att den är populär.


Ljuvlig Tryffel med Havssalt från Flickorna Kanold fick följa med hem
Kan nog vara godast i stan.
Tillverkad förhand med finaste råvarorna.


Valentinesfika på Condecco


Hej hopp alla fina !!!
Måndag igen och sportlovet över.
I alla fall för oss som bor i Göteborg.

 Vi har faktiskt haft lyxen att vara lediga i två veckor
Vi åkte till vårt hus i Branäs veckan innan killarnas sportlov.
Hade en underbara vecka med fantastiskt väder och mycket skidåkning
Själva sportlovsveckan spenderade vi hemma, så skönt.

I lördags åkte vi in till stan hela familjen
Något som vi nästan aldrig gör på helgerna
så därför var det extra mysigt
 Vi hann med både fika och lite, lite shopping.

Sportlovet & myshelgen avslutades med go middag på stan.
Härligt !!!

Nu nya krafter och tag.
Härligt att det är lite ljusare på morgonen nu med.

Ha den bästa måndagen

Kramelikram
Icka





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar